Berita Faizal

Mr Romantika

Wednesday, October 04, 2006

Source: Unknown

FFMMr Romantika! Faizal mengimpikan si gadis yang rela memanjakan dirinya sebaik seorang ibu. Bertuahlah anda kerana Faizal pasti akan berbangga dengan pilihan hatinya. Lebih baik, Faizal akan selalu menyakang dan mempertahankanmu pada mas a-mas a yang diperlukan terutama pada saat anda bersedih atau patah semangat.

Faizal tidak kisah mencurahkan sepenuh kasih-sayangnya kepada anda tetapi dia mengharapkan yang sarna dari anda. Jelas sekali, satu cara untuk memenagi hati Faizal adalah melalui seleranya, dan jika anda mampu menghidang 'gulai' sebaik masakan ibu, maka tidak syak lagi - andalah buah hati idamannya! Baiknya tentang Faizal, anda tidak perlu risau kerana dia sanggup membantu membasuh pinggan mangkuk selepas makan. Itulah Faizal, jangan ragu-ragu dia mampu menjadi tangan kiri anda demi kasih dan sayangnya. Gelaran jejaka impian si dara sesuai untuk Faizal tetapi awas, hatinya mudah tersentuh juga bersedih dan gadis pilihan mesti tahu memujuk dan memanjakannya. Pendek kata,

si gadis yang tenang dan sederhana adalah calan tepat untuk Faizal. Oh, jangan lupa kemahiran memasak anda juga harus hebat.


Photobucket - Video and Image Hosting