Berita Faizal

5,000 serbu finalis ABPBH

Sunday, January 14, 2007

Oleh Mohd Amin Jalil
Source: Berita Harian, 14 January 2006


LATEST NEWS: ABPBH SPECIAL

SEREMBAN: Program penjelajahan finalis Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2006 di Terminal One, di sini semalam mendapat sambutan hebat apabila lebih 5,000 peminat membanjiri kompleks beli-belah itu.


Peminat teruja apabila berpeluang mendekati artis kesayangan dari dekat termasuk menyaksikan persembahan bermula dari jam 2 hingga 7 petang apabila mereka tidak berganjak dari kawasan pentas.

Antara artis yang mengadakan persembahan ialah Faizal AF4, Khairil Rashid, Kieran, Amylea, Azli Zainal, Nikki, Nana, Dayang Nurfaizah dan Jacklyn Victor.

Selain persembahan artis, peminat pelbagai peringkat usia turut berpeluang bergambar bersama artis pilihan mereka di ruang khas yang disediakan penganjur, manakala orang ramai juga boleh membeli pelbagai cenderamata ekslusif anugerah itu.

Malah, ada wakil daripada syarikat rakaman dan kelab peminat artis mengadakan promosi masing-masing dengan mengedarkan pelbagai cenderamata seperti kalendar, kalendar poket, selain borang penyertaan untuk menyertai kelab berkenaan.

Antara artis yang melakukannya ialah Faizal AF4 menerusi Kelab Peminat AF Faizal ‘Senyum Sokmo’ FFC yang menawarkan yuran keahlian RM20.

Program penjelajahan finalis ABPBH mendapat kerjasama penaja seperti Naza Motor, Habib Jewels, Transnasional, Royal Brunei, Edward Forrer, The Mines, JVC, Kia Motors selain TV3 sebagai stesen televisyen rasmi dan Radio ERA sebagai stesen radio rasmi.

Program penjelajahan berikutnya ialah Kompleks Pasir Gudang Johor, hari ini bermula jam 2 hingga 7 petang. Anugerah itu akan berlangsung di Genting Highlands, 4 Februari ini.

Photobucket - Video and Image Hosting