Berita Faizal

Produk Edward Forrer pelengkap gaya terkini

Sunday, January 21, 2007

Oleh: Zubir Mohd. Yunus
Source: Bintang Popular

Finalis ABPBH sempat berkunjung ke butik cawangan Mutiara Damansara

HAMPARAN karpet merah di Arena of Stars, Genting Highlands, pada 4 Februari ini pastinya menjadi medan finalis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2006 (ABPBH06) berjalan penuh gaya apabila kesemuanya berpeluang mengenakan kasut berjenama Edward Forrer yang menjadi penaja bersama acara paling berprestij itu.

Setiap finalis ABPBH06 bakal menerima sepasang kasut tajaan Edward Forrer apabila jumlah tajaannya bernilai RM150,000 termasuk hadiah kepada pembaca bertuah.


Produk Edward Forrer direka di Sydney, Australia manakala pembuatannya dilaksanakan di Bandung, Indonesia. Sepanjang 12 tahun menjalankan operasinya, Edward Forrer berhasil mereka cipta kasut yang bergaya, selesa dan bersama harga yang mampu milik.

Rangkaian kedai Edward Forrer menjual kasut untuk lelaki, wanita dan kanak-kanak. Ia juga mempunyai koleksi beg tangan wanita. Manakala Lira Calzoleria dan Apparel Sdn Bhd adalah pemegang francise eksklusif jenama Edward Forrer di Malaysia.

Sejajar slogan `Bergaya, Selesa & Mampu Milik', keunikan produk Edward Forrer adalah barangannya yang eksklusif. Setiap rekaan barangan yang dikeluarkan dan dijual di pasaran, tidak akan diulang cipta semula.

Sehubungan itu, baru-baru ini finalis, penyampai trofi dan pengacara malam ABPBH06 meluangkan masa berkunjung ke salah satu rangkaian kedai Edward Forrer di Mutiara Damansara. Artis yang terbabit ialah Faizal Akademi Fantasia 4 (AF4), Akbar, Arash Mohamad, Ina Naim, Raja Azura dan Fauziah Datuk Ahmad Daud (Ogy).

Raja Azura atau Kak Engku yang tercalon dalam dua kategori, Pengacara TV Wanita Popular dan Artis Komedi Wanita Popular, sekali gus bertindak sebagai pengacara ABPBH06, mengakui teruja dengan pelbagai rekaan kasut Edward Forrer. Dia sempat membeli beberapa pasang kasut berkenaan termasuk untuk anak-anaknya.

Manakala Faizal AF4 dan Ina Naim sempat dilihat begitu mesra di satu sudut membelek beberapa koleksi terbaru beg tangan wanita. Kedua-duanya yang tercalon menerusi kategori Artis Baru Lelaki dan Wanita Popular, mengakui barangan Edward Forrer dijual dengan harga yang amat berpatutan.

Suasana kedai sentiasa riuh dengan celoteh Ogy yang tercalon menerusi kategori P
Justify Fullengacara TV Wanita Popular. Ogy juga akan membuat kemunculan istimewa pada malam kemuncak ABPBH06.

"Selesanya kaki saya apabila memakai kasut Edward Forrer ini," kata Ogy.

Sementara itu, Arash Mohamad (Pelakon TV Lelaki Popular) dan Akbar (Artis Baru Lelaki Popular) sejak awal lagi sudah terpaku melihat deretan kasut kulit yang menarik. Tentunya sudah terbayang dalam kepala mereka, tuksedo yang bakal dipakai pada malam kemuncak nanti akan lebih anggun kalau dipadankan dengan kasut Edward Forrer.

Photobucket - Video and Image Hosting