Berita Faizal

Acara penuh ceria, gelak ketawa

Tuesday, January 16, 2007

Oleh: Unknown
Source: Berita Harian
ABPBH SPECIAL


MERIAH:Barisan artis di Terminal One,Seremban


TIDAK dinafikan, bukan kerja mudah untuk menarik perhatian penonton bagi sesebuah acara yang berlangsung sehingga empat jam lamanya. Namun, peminat di Seremban dan Johor Bahru memang mengagumkan apabila mereka setia menanti sehingga ke penghujung rancangan.

Penganjur amat berterima kasih buat mereka yang setia memberikan sokongan, biarpun sesetengahnya terpaksa mendukung anak kecil sepanjang acara. Kerana minat, mereka tidak mengeluh, tetapi turut ketawa riang bersama ribuan peminat yang datang.

Kemeriahan dan keceriaan pada dua petang itu juga banyak dihadirkan pengacara sensasi negara, Aznil Nawawi dan Sheila Rusly. Jelas sekali, dua bintang berbakat besar ini banyak menghidupkan suasana. Peminat bertuah tidak habis-habis dikenakan mereka, sebelum pulang dengan senyuman meleret apabila dapat bergambar dan menaiki kereta bersama artis kesayangan mereka.

Kehangatan lebih lagi dirasa apabila pengacara dan pelakon itu disertai Ogy menyertai dalam acara catwalk! Acara itu memang mengundang sejuta gelak ketawa. Siapa yang tidak senak perut apabila melihat Aznil, Sheila dan Ogy mengajar cara berjalan di karpet merah kepada peminat mereka? Kemunculan Yassin pula bagai menggamatkan lagi suasana. Tabik untuk mereka semua.

Kepada peminat yang ingin mengetahui bagaimana mereka melakukannya, jangan lupa menyaksikan babak lebih hebat pada acara road tour di Mahkota Parade, Melaka, 21 Januari ini pula.

INFO: ABPBH 2006

  • Lokasi siri ketiga promosi ABPBH '06: Terminal 1, Seremban dan Kompleks Pasir Gudang, Johor Bahru.

  • Tarikh: 13-14 Januari 2007

  • Waktu: 3 petang hingga 7 malam.

  • Hotel Penginapan: Hotel Selesa, Johor Bahru

  • Makan Tengah Hari di Johor Bahru: Restoran D'Corner (Terima kasih Norwati Che Kar)

  • Artis terbabit: Aznil Nawawi, Sheila Rusly, Ogy Ahmad Daud, Khairil Rashid, Zizi, Linda Onn, Nana, Reza, Kieran, Jaclyn Victor, Dayang Nurfaizah, Akbar, Felix, Izwan Pilus, Fazli Zainal, Faizal AF4, Amylea, Farawahida, Nikki, Yassin, Ina Naim.

  • Acara kemundak ABPBH '06: 4 Februari 2007 di Arena of Stars Genting Highlands.
  • Photobucket - Video and Image Hosting